Nemohla bys trošku přiblížit tu vaší práci? Neumím si představit, že jste u okýnka a zákazníci jdou všichni najednou, nejdou jeden po druhém.
Takhle se to přeci dělá všude u okýnek, ale i někde za přepážkou, třeba v podatelně apod. Vyřizuju jednoho, když druhej něco chce, poprosím ať počká, že teď mám jiného klienta, pak přijde řada na něj.
Zkuste s kolegyní něco vymyslet, abyste měli standardní postup, že zákazníci chodí jeden po druhým. Budete spokojenější vy, zákazníci a bude tím vyřešen i oběd. Když vymyslíte něco rozumnýho, šéf vám to vezme, když to nebude muset vymejšlet sám.
Rohodně spíš než se neoprávněně domáhat, že chcete chodit na oběd spolu. Tím totiž obcházíte skutečný problém - špatný čekací systém.