Přidat odpověď
Půjčila jsem si minulý týden v knihovně knížku Třídní klima a školní klima od Roberta Čapka. A z hrůzou jsem zjistila, že ten chlap věnuje část této libozvučně nazvané publikace pomlouvání a hanění osmiletých gymnázií. Naprosto nesmyslnými tvrzeními. Divím se, že Grada něco takového vydá, snad to ani nikdo nepřečetl, než to dali do tisku.
A dnes zase čtu v MF Dnes článek o tom, jak je třeba vyhledávat a zvlášť vzdělávat mimořádně talentované děti. Ty dvě až tři procenta nejtalentovanějších. To mi připadá nereálné, už proto, že by člověk musel takové dítě posílat třeba do krajského města.
Tak by mě zajímalo, co si o tom myslíte vy. Mělo by být školství naprosto jednotné, bez jakékoliv separace dětí s postižením nebo naopak dětí vysoce nadprůměrných? Mně osobně se systém osmiletých gymnázií líbí, podle mě dává těm talentovanějším šanci víc se rozvíjet.
Předchozí