Jájo, já zase nechápu, jaký kvalitativní rozdíl ve výuce požaduješ nebo očekáváš. Tedy nejsem pedagog, ale přece inteligence je hodnota spojitá a neexstuje nějaká jasně daná hranice - teď budeme s dětmi pracovat takto, teď jinak. Pokud exsituje nějaká jednoznačně efektivní, více rozvíjející pedagogická metoda, tak proč by na ni neměly mít nárok i děti průměrné? Fakt vidím v těch gymplech rozdíl jen v tom, že se tam děti můžou vzdělávat rychleji, můžou jít víc do hloubky, mají motivující prostředí.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.