Přidat odpověď
Je mi smutno, když UČITELKA píše tohle: "kde se bere ta adorace projektů a týmové práce a podobně? A bloková výuka - čím dál víc slyším kolem sebe, a nejen od českých kolegů, že je to vlastně celkem nanic."
Nejde o adoraci, ale o naprostou NEZBYTNOST! Samozřejmě, ty jako učitelka na gymplu (vlastně Profesorka - další ukazatel atmosféry gymnázia, titul profesor tam má každý kantor, že?) jsi o blokové výuce jen SLYŠELA....
Nikdy jsi to nevyzkoušela, protože to neumíš, ale hned máš milión důvodů, proč to nejde, že? A lepší je to tradiční, nemám pravdu? A že češi klesají v evropských srovnáních za všechn evropské státy, to gymnázia nevzrušuje, oni přece připravují k maturitě. A na tu je potřeba vše našprtat.... takže na co učit děti spolupracovat, tvořit, myslet... stačí si jen pamatovat. Chytré dítě na základce je to, které se ptá, na gmplu to, které se bez ptaní vše naučí. A kvanta gymnáziálních učitelů se pak tváří, že bláto je zlato. Navíc tomu věří. Truchlivě.
Předchozí