Přidat odpověď
ale zpátky k nadaným - učit nadaný prťata na prvním stupni a pak jít do třídy stejnýho ročníku k normálním, to je tak ohromný rozdíl, dokud jsem si to nezkusila, nevěřila jsem tomu, ale je to fakt ohromný, i zájem o samotný výklad, nejde to stejně a i když se člověk snaží přizpůsobit se, tak ty normální to prostě nezajímá, zaujmeš tak jednoho, dva, někdy třeba 5 dětí, ale těch zbývajících 15 ne a ty nezkrtíš, buď se bude učitel věnovat pořádně těm 5 nebo těm 15, ono se to dá střídat, prlínat, ale vždycky jedni chtějí víc a není na to čas a druzí nestíhají ani polovinu
samostatná práce je v tomto věku ještě dost utopie a přitom potřebují být všichni zaměstnaní, pořád, takže člověk vymýšlí pracovní listy, v jedné třídě je to hned, v druhé s jednodušší variantou hne těch pár, ostatní mají problém to vůbec přečíst, no není to lehký
Předchozí