Přidat odpověď
Usuzuješ a hodnotíš, aniž bys věděla.
Zabývám se efektivitou učení (zákonitosti lidského vnímání, práce mozku, psychologické aspekty učení...) a angličtinu jsem učila několik let - jak na obou stupních ZŠ, tak v jazykové škole děti i dospělé. Metoda Birkenbihl zcela zapadá do poznatků a zkušeností, které jsem před čtením knihy shromáždila. S prvky superlearningu jsem se setkala osobně a konstatovala, že jsou v souladu se zásadami efektivity učení - musí to ale dělat někdo, kdo chápe podstatu, a ne někdo, kdo si o tom jen něco přečetl nebo sice kurz absolvoval, ale neví, proč se dělalo to nebo ono.
Vím, že je situace ve školství nesmírně obtížná, ale stojím si za tím, že jazyk )přinejmenším angličtina) se dá dělat i jinak než klasickým biflováním, a pokud se chce a ví se, jak na to, tak je to mnohem efektivnější.
Předchozí