Přidat odpověď
Štěpánko, nevím, nejde o něhjaký konkrétní "určování". Dítě by mělo dělat pokroky odpovídající jeho schopnostem. Denis třeba výborně čte, česky i anglicky. Přesto to neznamená, že by se měl na domácí procvičování úplně vykašlat, což on někdy dělá. Pak je třeba na angličtině znát, že dva týdny doma nic nečetl.přitom je ale jeho výkon pořád o hodně lepší než výkon holčičky, která na tom se čtením není zdaleka tak dobře, ale snaží se a dělá pořád pokroky.To znamená, že holčička je pochválená, snaží se a je to vidět. Denis je za lepší výkon připomenuto,že by měl opravdu denně byť i malý kousek číst, že není dobrý dva týdny se na nic nepodívat. přijde mi to logický, děti jsou ve škole proto,aby se něco naučili,aby se zlepšovaly, ne proto, aby byly mezi sebou srovnávány..
Předchozí