Přidat odpověď
Ahoj,
před dvěma lety jsem řešila něco podobného, ačkoliv u nás v tom byla kromě chybného přístroje ještě i špatně vyplněná smlouva ze strany O2. Zkus se podívat na stránky O2 do oblasti reklamací, až ti přijde měsíční vyúčtování tak zadej reklamaci jestli to půjde (šlo reklamovat jen vyúčtování navázané na pevnou linku nebo tak něco, jinak poštou).Já to takhle musela dělat hodněkrát. Reklamaci uznali a vždycky mi poslali (většinou poté co mi mezitím poslali urgenci) storno (jmenovalo se to nějak jinak). Ale možná zavolej i teď na tu klientskou linku (jestli už jsi nevolala) a prober to s nimi i to, že chceš reklamovat případnou platbu za něco co jsi vůbec nezačala používat, ať si to poznačí do záznamu. My jsme totiž pořád hovořili s paní, které to se mnou řešila v rámci nějaké nabídky (přechodně nám nemohli poskytnout pevné připojení na net a nabídli nám mobilní připojení na přechodnou dobu) a pak mi řekli, že kdybych to řešila hned u nich tak to bylo jednodušší (my jsme měli problém s ukončením smlouvy, která měla být jen na tu přechodnou dobu a paní to špatně zadala na dva roky :-(). Nám to celé trvalo skoro rok, teda to ukončení té přechodné smlouvy a vyřešení všech dalších peripetií s tím související, fakt to byl celkem mazec. Internet jsme měli funkční cca do 3 týdnů o počátku peripetií, to už začalo fungovat to pevné připojení. Tak hodně zdaru.
Předchozí