Přidat odpověď
Tinas, mluvíš mi z duše, mám k O2 podobné pocity. My jsme zas na místě, kde nejde ADSL a tudíž musíme připojení řešit vzduchem. Dostali jsme modem CDMA, též dodán nefunkční, naštěstí ho vyměnili ihned, ale zase se čekalo na přenastavení, naštěstí jen cca 3 dny. Rychlost mizerná, cena vysoká (840,- měsíčně). Výpadky a když starý modem odešel, vůbec se nenamáhali řešit, čím by to mohlo být, když jsem si chtěla pozvat technika, řekli mi, že stejně nebude mít čas. Nový modem buď skoro za 5 tisíc anebo prodloužit smlouvu na další dva roky. Naštěstí nám ve vesnici posílili místní připojení, tak jsem od června tam. S vypovězením smlouvy to bylo taky divadlo, nešlo to ihned k datu vypršení závazku, nýbrž ten den jsme si teprve museli požádat o ukončení, pak přišel jakýsi odhlašovací kód a ještě přes měsíc trvalo, než nás milostivě propustili. Mimochodem i ten druhý modem nevydržel ani ty dva roky, ke konci držel pohromadě silou vůle. Sice byla počáteční investice do nového připojení relativně vysoká, ale vzhledem k ceně měsíční platby se to vrátí ani ne za rok.
Předchozí