Jsem zákazník-kverulant. Na nesrovnalosti poukazuji a žádám nápravu - slušně leč nekompromisně. Nemá cenu řvát na pokladní, ta za nic nemůže, ale přesto je nutné se o svá práva přihlásit. Úspěšnost střídavá.
Bohužel mám zkušenost že řešení případných nesrovnalostí v obchodě stejného řetězce u nás a v Německu je jako nebe a dudy - vždy slušné jednání, zákazník má obvykle pravdu a tak se mu vyhoví a případně dostane nějaký bonus navíc jako omluvu. Podotýkám, že mám v němčině velmi zřetelný akcent, takže je na první poslech jasné, že jsem cizinec z východního bloku, ale to na věci nic nemění.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.