Česká pošta je pro své klienty důvěryhodným a spolehlivým partnerem. Ačkoli se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc, může nastat situace, kdy zákazník není s řešením své reklamace nebo stížnosti spokojen. Zároveň přivítáme dobré nápady, jak dále zlepšit naše služby.
Pro zvýšení spokojenosti našich zákazníků proto Česká pošta zřídila od 1. listopadu 2009 institut poštovního ombudsmana.
Zuzana Kvášová Zuzana Kvášová
"Nepochybuji o tom, že naši zaměstnanci při řešení vašich problémů postupují podle příslušných předpisů. Mohou však nastat výjimečné situace, kdy je zapotřebí vzít v úvahu i další skutečnosti a věc posoudit jiným pohledem. Takové případy důsledně a nestranně přešetřím. Jsem přesvědčena o tom, že institut poštovního ombudsmana bude přínosem pro Českou poštu a především pro její zákazníky."
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.