Pracuju jako SEO optimalizér(ka) a marketingový poradce, takže odpovím přesněji.
HLAVNÍ (ale fakt úplně nejhlavnější) je mít dobře udělaný SEO. Zadává se to firmám, které jsou na to specializovaní. (Pokud bys měla zájem, tak za dobrý peníz to dělám třeba já). Jinak si dej do Googlu SEO optimalizace).
Potom se dělá reklama - např. Google Adwords nebo různé firmy (Ataxo - ty moc nedoporučuju). Platí se za proklik. Nastavíš si tam měsíční cenu, to, jak ta reklama bude vypadat a za prokliky se ti peníze odečítají. Výše prokliku se odvíjí od obecnosti hesla a od konkurence. Např. heslo "hračky pro děti" je hodně obecné a bude ho chtít hodně lidí, tak bude za proklik třeba 7kč. Ten kdo dá víc bude mít více reklamy v lepší čas. Je to ta reklama, kterou vidíš na Googlu nahoře (když jde třeba o Ataxo, tak se dává i Seznam apod). Pokud chceš reklamu do ciziny je to drahý jako k...to říkám rovnou. (Slovensko)
http://www.ataxo.cz/produkty/seo-optimalizace/komplexni-seo - odkaz na to Ataxo o co vlastně jde
připrav si minimálně 5.000,- ale záleží hodně na webu, na tématice, na rozsahu a na tom co vlastně chceš (takže to může být pět i padesát :) v uvozovkách )
a hlavně neustále aktualizovat stránky, nabízet akce a slevy a tím natáhnout lidi, až budeš mít denní návštěvnost na dobré úrovni hned to bude lepší, ale tak to určitě víš
přeji hodně štěstí, konkurence je obrovská