Má smysl si stěžovat, nic jiného nepomůže. Stěžujeme si systematicky už několik let a myslím, že se to razantně zlepšilo
(Praha 102). Naposledy jsem si stěžovala loni před Vánocema, od té doby je to vesměs ok. Dnes už zvoní poctivě, lístky hážou, jen když opravdu nejsem v danou dobu doma. Akorát je hážou až druhý den (co by se s nimi vypisovali, když si to pak na poště vyjedou z kompu), dají tam včerejší datum a napíšou "zásilku si můžete vyzvednout dnes od 18 do 18 hodin"
V předchozím bytě jsem si na schránku nalepila nápis "pro doručovatele: jsem s dětmi doma, prosím zvoňte"
Stěžuj si na své poště a zároveň písemně - centrálně (kontakt najdeš na www.ceskaposta.cz; ona ty balíky totiž doručuje nejprve nějaká centrální pražská pošta a pak teprve jsou uloženy na té tvojí).