Já reklamovala kabelku z Galexu, též mi nebyla reklamace uznáva. Prý je obnošená..hm, za pár měsíců nepravidelného nošení těžko, na věci si dávám dost pozor, kabelek mám minimálně 6. Nedala jsem se, kabelku nepřevzala, nechala na prodejně, napsala jsem doporučený dopis řediteli společnosti. Už mám zpátky odpověď, řeší to osobně jeden člověk od nich, nechala jsem sepsat novou reklamaci. Zrovna včera
). Tam moc možností nemáš, buď si nechat vypracovat znalecký posudek na své náklady a pak se bránit u soudu nebo se na to vykašlat. Mně vyšli vstříc, posudek vypracovávat nemusím, nechají to posoudit jejich znalcem, co pro ně dělá, a uvidí se. Ta kabelka totiž nebyla přímo jejich výrobek (Galex), ale jiný dodavatel. Ten poslal zamítavé stanovisko. No nedala jsem se odradit. Teď čekám na výsledek
.