Loajalita je primárně k tomu, kdo tě platí. Loajalita ke klientovi zaměstnavatele = chránění zájmů vůči 3. osobám.
Poškodí-li např. můj zaměstnavatel (jiný pracovník) zájmy klienta, já NESMÍM hájit zájmy klienta proti zaměstnavateli. To neznamená, že lžu ve prospěch zaměstnavatele apod. Ale znamená to, že chce-li klient postupovat proti mému zaměstnavateli, MUSÍM ho poslat jinam - tj. můžu ho max. odkázat na instituci, kde si může stěžovat (ale nesmím mu tu stížnost sama sepsat) nebo na nadřízenou organizaci (zřizovatele) atd.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.