Dobrý den, asi v listopadu jsem synovi kupovala hračku určenou na jeho narozeniny - má je 26.12., neodzkoušela jsem -no a že nefunguje jsme zjistili až po rozbalení. Jenže já nejsem schopna nikde najít účet. Mám šanci na reklamaci? Podle krabice je jasné, že jsem výrobek určitě kupovala v jejich prodejně - májí tam cenovku s pohádkovou cenou ( jen u Dráčika), platila jsem kartou a výpis bych našla, ale není tam o jaký výrobek jde. Dárek stál kolem 1000,- takže to chci zkusit nějak vyřešit. Myslíte, že mám šanci???? Máte někdo podobné zkušenosti? Díky
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.