Majdo, to jste podle mě měli velké štěstí, protože zboží ti takhle dnes takhle vymění opravdu málokdo.
Dřív takhle měnili i boty a dnes už ne, protože toho lidi jak jinak než zneužívali.
Já jsem třeba reklamovala koncem listopadu opravdu drahé kozačky - stály přes 2500 Kč. Z ničeho nic se ve stélce či na vlepené vložce udělaly bubliny, při chůzi jsem měla pocit jako že jdu po valše
Šla jsem je reklamovat a paní mi řekla, že můžu žádat, co chci, ale stejně se první jde cestou opravy. Boty opravili vlepením dovnitř nové vložky na tu starou a boty mě tlačí, je v nich zima a navíc se staly děsně nepohodlnýma a jelikož už jsou prošláplé, tak tlačí do malíčků v jiném úhlu... včera jsem jim je tam odnesla, že je opravdu už nechci. Paní mi řekla, že tam napíše rovnou, že chci vrátit peníze, protože je pochopitelné, že malé boty mi budou na nic a že je to i logické, že se zmenšil prostor u prstů když je tam vyšší stélka. Jsem zvědavá- tady na Rodině mi psaly holky, že Reno peníze nevrací a tady paní vypadala, že to dělají běžně.
U PC jsem taky žádala už několikrát vrácení peněz - kazový stroj i teď před končící zárukou vím, že ho půjdu ještě jednou reklamovat - nikdy mi vstříc nevyšli. Jen mi už několikrát v prodejně poradili netbook utopit (mám ho pojištěný). Nechci jít cestou podvodu, ale štve mě nehorázně, že na netbooku už není skoro nic původního a furt se vyskytují poruchy...