Přidat odpověď
začínám se na to krapet připravovat, čeká nás to příští dva roky. Teda tak napůl. Jedeme do ciziny a dět tam budou chodit do mezinárodní školy, ale počítám že spoustu toho budeme dělat ještě doma, zaprvé z počátku nebudou moc rozumět, zadruhé tam budou dělat jiné věci než by dělala ve škole zde, a já bych ráda aby po našem návratu (pobyt v cizině je dočasný) zase naskočila zpátky do školy kde je nyní, akorát do odpovídajícího ročníku. Takže aby věděla to co ostatní tady. No a synek bude sice školkáček, ale taky u něj půjde o základy učení, protože až se vrátíme bude právě nastupovat do první třídy. Jsem na sebe sama zvědavá. Zatím si přijdu docela trpělivá a kreativní, spíš váhám jaký systém si vytvořit a jak se donutit k té pravidelnosti. Letos na zkoušku se s nimi učím jen jazyk (aby nebyli tak mimo až tam dorazíme), ale .... právě ta autorita není taková jak bych si přála, i když to chci mít hrou. A to jsem už děti učila, takže bych měla vědět jak na to.... no není to zatím úplně ono, ještě to musím dopilovat (jenže zrovna taky potřebuju ještě dořešit svou školu, no, klasika nestíhačka).
Předchozí