Četla jsem v jednom článku, že opožděný vývoj řeči je jednou z rizikových faktorů pro poruchy učení, asi hlavně dyslexie a dysortografie. Máte někdo tuto zkušenost či naopak to u vašeho dítěte neplatilo? Syn 5,5 roku není schopen syntézy typu L-E-S je les, ale počáteční písmeno ve slově pozná. Netuším, zda v tomto věku je tato schopnost přiměřená, v chytrém článku se tvářili, že předškolák by této syntézy už měl být schopen.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.