jestli to jen trochu jde, zkus si vypracovat svoje vlastní "postupy" (pokud už nejsou nějaké interní, ale ty většinou bývají dost obecné, takže to je lepší mít podle sebe) - jako pořadí toho, co máš s danou věcí udělat (např. převzít - zkontrolovat - zadat do systému - vytisknout potvrzení - odeslat zprávu kolegovi XY - založit do šanonu..... to jen pro ilustraci, určitě to máš složitější). Jako jo, člověk má určitě mozkovou kapacitu dost velkou na to, aby si to pamatoval bez speciálních zápisů, ale prostě těch rušivých vlivů je hodně, vnímat najednou na více "kanálech" je obtížné a obvykle to vede k vypuštění něčeho (co zrovna může být důležité a vede k chybě). Pokud tě to uklidní a pomůže, tak je povoleno vše.
A jak tu někdo psal, že si důležitou práci před odesláním nechával na sobotu.... mě se třeba dobře dělalo ráno, když ještě ostatní nebyli v kanclu (tj. nerušili mě), nebo si ty urči nějaký svůj čas/dobu, kdy si "projedeš" v papírech nebo v hlavě co jsi ten den dělala a jestli ti někde něco "nevisí" nedodělané. Je to opruz, to je jasný. Jak já bych byla šťastná, kdybych dokázala vše udržet v té hlavě na svém místě
Moje chyby pramenily většinou z odložení věci (a odkládala jsem proto, že se mi ta věc zdála složitá, nebo prostě nepříjemná činnost kterou jsem nechtěla moc dělat.... ale měla/musela jsem). Takže to ráno mi právě docela pomáhalo - začít tím "blbým" a pak už to šlo.