jo, tak tak, taky si všechno píšu - holá nutnost, páč mám hosip šílenej!
Nebo spíš mozkovou přetíženost
.
Neustále někdo proudí kolem mě, mluví na mě, do toho mi zvoní telefony, průběžně mi jede oficiální kancelářská e-mailová pošta, chodí klienti. Do toho vyřizuji finanční a provozní agendu. Tj. vyřizuji za den miliony různých věcí, takže se na mě ze všech stran valí proudy informací nejrůznějšího kalibru a nejrůznější důležitosti.
Abych z toho neměla hlavu jak pátrací balon, nedůležité věci zapomínám, vytěsňuji, event. zapisuji, poukd je to něco, s čím musím dále pracovat, ale momentálně to tak moc nespěchá a já na to nemám čas. Pokud to neudělám, zazdím to totálně.
Jinak všechny podstatné info a vzkazy k věci na které pracuji(mám rozděláno vždy tak min. 10 věcí najednou, bohužel to jinak nejde
+ do toho mi jede provoz kanceláře), si poznamenávám na žluté nalepovací papírky (mám 4 velikosti
), které lepím do těch kterých spisů, nebo na ty které dokumenty. Po dokončení úkolů si průběh procesu zapíšu heslovitě na ten "žluťák" včetně dat (tedy např. dne ... telefonát tam a tam s výsledkem tím a tím, dne ... info od toho a toho adt., lípnu to na ten dokument a zavřu vyřízený spis - už se mi to mnohokrát osvědčilo, protože já fakt za rok/měsíc/týden vůbec nevím, že jsem na té které věci dělala a co jsem zjistila - prostě tabula raza).