Potkala mě taková nepříjemnost
Prodala jsem na aukru přebalovací tašku. Už od prvního mailu mi bylo jasné, že s tou ženskou bude problém. Možná znáte ten typ - spousta dotazů, spousta mailů. Měla zájem o osobní odběr, ale jediný termín který nabídla byl za tři týdny - to jsem odmítla, protože tak daleko s dvěma dětmi, z čehož je jedno mimino, nejsem schopna plánovat. Posílala peníze na účet a opět mail stíhal mail. Když se začala podepisovat MUDr. X.Y., bylo mi jasné, jak to skončí.
A taky že ano. Taška prý došla poškozená, resp. jsem jí neřekla že je vytřžená dělící přepážka a že prý na ní byl flek. No. taška byla v podstatě nová, měla jsem ji max 3x. Flek bych snad uznala, protože jsem jí před prodejem čistila a něco se mohlo vyvrbit, aniž bych si toho všimla. Ale že by něco bylo vytržené, to téměř vylučuji. Ale jasně, možná jsem nablblá a něco jsem přehlédla (ona tvrdí že to přehlédnout nešlo).
Kde je kámen úrazu?
navrhla jsem jí, že si tašku vezmu zpět, ona souhlasí. jenže, mezitím to zašila. Prý velmi pracně, velmi dlouho, což jí nebránilo mi v den, kldy jí byla taška doručena, krátce po poledni napsat, že to bylo roztržené, že už je to spravené a ona že je velmi roztrpčená. nějak se mi to nezdá. Takto navíc nemám ani moc šanci zjistit, zda tašce něco bylo, případně co. Podůle fotek, které mám, bvyla taška v pořádku.
Co byste dělaly?
díky za rady