Přidat odpověď
Jeno, já si toho jsem vědomá, narážím na to denně (doučuju místní děti jazyk). Já na školství nijak netrvám, ale ráda bych. S pedagog.fak. mám prostě problém, vždy jsem ho měla, vím, že úroveň ped.fak. ve výuce jazyka (jiné obory neznám) je prostě špatná. Min. týden jsem zrovna jela metrem s paní, která má před státnicema na magisterském na ped.fak. studuje němčinu. Líčila mi, jak se bojí jít na ústní zkoušku, protože prostě neumí spontánně mluvit, aniž by předem měla zadané téma, a že mluvit obecně prostě moc neumí, protože nemá praxi. Na co je pak vystudovaný jazykář, který se ani v zahraničí sám nedomluví, a mluvit prostě neumí. Jazyk dětem vysvětlí i slušný právěmaturant, o tom žádná, ale to zvládnutí jazyka je taky dle mého důležité, zvlášť, pokud nemá hodina probíhat jen česky (mluvím o starších dětech). Proto jsem chtěla jít na fildu, kde vím, že úroveň výuky je vyšší.
Předchozí