Přidat odpověď
Děkuji všem za rady, na komunikaci se školou budu muset zapracovat a zkusíme i poradnu, ale nevím dostali jsme rady jen uvolňovat před psaním a trénovat aby si uvědomoval co slyší, čárky ve slovech. Dyslektická hodina ve škole nevím jestli pomáhá.
Asi byla škoda, že i když je březnový nedali jsme odklad, ale asi díky přeplněnosti školek odklady moc nechtějí. Jenže ani ve školce ani na logopedii nikomu nepřišla nechuť některé věci trénovat divná. Na logopedii sice dělal co se po něm chtělo ,ale přitom poskakoval otáčel se.
I na začátku školy místo sezení na židli poskakoval a obcházel lavici když něco dělají. Klidný vydrží pouze když si z něčím hraje i u televize nejraději poskakuje.
Po první návštěvě PPP se vyjadřovali jak je šikovný jak dělal co má, nekoukal kam nemá a co by hysterická matka nechtěla mít geniální dítě. Naštěstí při testech na dys poruchy už byly v první třídě vidět příznaky. Ke konci školního roku se to zhoršuje, loni si začal plést písmenka a únavou přidává další začínalo o a, r z, teď má problémy s h ch l k m n prostě co se trochu podobá u toho musí moc přemýšlet. Ze před Vánoci první třídy jsem uvažovalo o vrácení do školky, ale ve škole věřili a já taky že se to srovná. Dneska přinesl jedničku z poznávání hodin a to jsme doma trénovali tak 1,5 hodiny. Jenže musela bych trénovat všechno protože asi při trénování ve škole spíš sleduje co kdo dělá než učení. Při psaní úkolů u něj někdo musí být a sledovat jinak by psal do noci a stejně nic nenapsal.
Jak už se těším na prázdniny, kdy ho nebudu do ničeho nutit a kromě trénování čtení a pár řádek psaní nebudeme muset nic.
Předchozí