Přidat odpověď
Máme každé čtvrtletí písemku z češtiny a matiky (stejnou, co dostávají děti ve třídě) + diktát a z ostatního ústní zkoušení. S matikou jsou právě problémy většinou v případě, kdy se snažím dělat něco, na co ve Frausovi nebyl důraz a bojím se, že to bude u přezkoušení chybět. Čeština je s mou dys-kdovíco složitá sama o sobě, základ je taky podle Frause, doplňuju z různých zdrojů. Možná nebudou potíže ani s tou vlastivědou, uvidíme, co mi paní učitelka řekne, až se jí zeptám, kolik knížat vlastně máme umět. S tím rozvrhem je to dobrý nápad, nechám dceru, aby si ho vymyslela sama. Je fakt, že poslední dobou se nám to organizačně nějak sype. Blok jsem právě zkusila ve vlastivědě, dělali jsem celý týden jen Kelty, Slovany, české báje a pověsti a Velkou Moravu, šlo to celkem dobře, ale jako další na řadě jsou právě ti Přemyslovci a tam se to zadrhlo, příčí se mi cpát do dcery podrobnosti, které neznám a nemůžu si zapamatovat ani já sama.
Jo a slíbila jsem, že když zvládnem přezkoušení na začátku června, tak budem v červnu dělat, cokoli si vymyslí. To ji celkem motivuje, ale obávám se, že mě pošle k šípku a bude celý červen ležet v knížkách. Vzhledem k tomu, že do letoška nečetla prakticky vůbec, tak ať, má co dohánět.
Předchozí