Ještě doporučuji použít metodu gramofonové desky. Ničím Tě pak nemůžou rozhodit a nezamotáš se do toho...
dcera: "Dobrý den, jdu si pro peníze za uznanou reklamaci"
prodavačka: "Dobrý den, ano mám tady pro vás poukázku na zboží."
dcera:"Mám nárok na vrácení peněz"
prodavačka: "bohužel, mám pro vás tady tuto poukázu ve stejné hodnotě!"
dcera:"Mám nárok na vrácení peněz"
prodavačka: "ale manažerka rozhodla takto..."
dcera:"Mám nárok na vrácení peněz"
prodavačka: "já ale nemohu bez jejího vědomí vám vrátit peníze, vyhodili by mě"
dcera:"Mám nárok na vrácení peněz"
prodavačka: "tak dobře, zavolám vedoucí"
dcera:"Ano, zavolejte, protože vím, že mám nárok na vrácení peněz"
vedoucí: "dobrý den, jaký je problém"
dcera:"Nabízíte mi poukázku, ale já mám dle zákona nárok na vrácení peněz"
vedoucí: "ale proč nechcete poukázku, je přeci ve stejné hodnotě"
dcera:"Ale já mám nárok na vrácení peněz"
vedoucí: (vědoma si nekonečnosti debaty
) dobře, tady máte svých xxx kč zpět
dcera: "děkuji"