Vokounku,
"Lidé se tam dostanou do portupných podmínek, sestry, které v životě by nesahaly ani po kotníky váženému lékaři"
V jakém směru by váženému doktorovi nesahaly ani po kotníky?S tímhle přístupem si nikdo vážnost a respekt nezíská.
"Bez respektu soukromí, falšují údaje o pitném režimu, o měření teploty, o všem a to přímo před vašimi zraky, naprosto bezostyšně."
Před zraky rodiny?Tak proč na to nereagujete hned?Zpětně se to špatně dokazuje.
" Manžel maminky pil a jedl, pouze v době návštěv, kdy jsme ho nakrmili, podrželi hrneček."
Ano,v době návštěv,když sestry vidí,že mu dáváte vy,tak se tam nemotají a jsou u jiných pacientů,to neznamená,že mu nedávají,když tam nejste.Hubne hodně?Podvýživa i dehydratace se pozná z krevních testů.dehydratace orientačně i podle moči.
" Paní se počurala a hned prosila o výměnu plíny. To nééé, teď jsme vám ji měnili, to musí chvíli vydržet. "
Ano musí,u nás mají klienti dokonce jednu plenu na 12 hodin
,jenže my máme možnost s jejich penězi disponovat,takže z jejich peněz se nakoupí,co potřebují navíc,ale v LDN to nejde a málokdo si uvědomí,že nejde o lenost sester,ale o vražedné limity pojišťoven,jak jsem psala v prvním příspěvku,z velké části je chyba ve financování.