Ostatně, takové úkoly se dají zařadit i ve škole, jako písemka. Ale celkově je to o přístupu ke škole jako takové, ne o nějaé knize. A taky je to o nastavení toho učitele a o klasifikačním řádu. Jestliže je ve škole zavedené, že za 5 zapomenutí je napomenutí třídního učitele, pak třídní důtka atd., stačí při nenošení knihy psát zapomenutí. Když mi půjde o to, aby děti znaly obsah Babičky, zvolím spíš metodu poslechu někoho, kdo číst umí (předpokládám, že Babičku na CD bych sehnala). Když budu chtít, aby je čtení bavilo, dám jim vybrat a ať si každý čte, co je mu milé. Když budu chtít trénovat čtení s porozuměním, určitě nezvolím knihu, ale jen nějakou povídku. Prostě jde o to, co je cílem. Trvání na nošení vlastní knihy jen proto, aby si každý mohl ukazovat, kde se čte, je pro mě osobně víc buzerace než cokoliv jiného.
Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.
Lidový rok - DubenPraha 4
Ukliďme svět, ukliďme Česko - jaro 2018Praha 4
Malí fotografové: Tajemný portrétOlomouc
Haló JácíčkuKladno
Konstelace - seminářPraha 8 Další akce nalezte zde
Velikonoční kynutý koláč ala volské oko
Perníkový beránek Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.