Přidat odpověď
nečetla jsem, co píšou ostatní, takže jen můj osobní názor:
1) rozbor pomocí O a X netuším co je
2) slabikotvorné R a L jsem u slabších dětí vypouštěla právě proto, že netušim, k čemu to je; silnějším dětem jsem to řekla - můžou na to narazit v nějakym testu o pár let vejš
dodatečně jsem byla poučena, že existuje ještě slabikotvroné M (osm apod.)
3) stejnej případ jako 2
4) hlavní je, aby to děti uměly vytvořit, s tím pojmem se budou setkávat ještě mnohokrát, takže je dobrý, že to slýchají, ale kdybys položila páťákům otázku, co to je, tak málokterej Ti dokáže odpovědět
5) tyhle pojmy bych řekla, že by děti měly umět - budou se s nima setkávat fakt hodně a bude se od nich očekávat, že to znají naprosto automaticky
6) pojem nadřazené a podřazené děti celkem zapomínají, ale řekla bych, že to je jedna z věcí, který se hodí znát i mimo školu - může to být součástí hovoru o čemkoli
7) s tím se taky setkají maximálně v pracovním sešitě nebo testu a nejspíš formou "doplň správnou párovou souhlásku ve slově", načež bude následovat slovo s pomlčkou místo posledního písmene, takže si snadno domyslí
Předchozí