Přidat odpověď
Jako že se zeptala, jestli tam budou nějaké integrované děti?
No na téhle rovině by mi to naprosto nevadilo, odpověď ano, budou, ano, budeme jedno mít, ne, zatím to vypadá, že nebudou (ono stejně, prvního září dítě být integrované nemusí a v říjnu už může, žejo...).
Na místě učitelky bych pátrala po tom, co je za tím dotazem - jestli to, že takové zabedněnce maminka pro svého miláčka jako spolužáky nechce (po pravdě, pak tím líp pro celou třídu, pokud svého génia přendá jinam), nebo jestli se chce třeba zeptat, jak taková integrace ovlivní chod celé třídy (to je v pořádku, nic o tom neví, možná se kdesi cosi doslechla, ale chce vědět podrobnosti) nebo se snaží zjistit, jak škola či tato učitelka hodlají přistupovat k méně standardním dětem a je pro ni důležité, co uslyší, i proto, jak se její dítě, sice neintegrované, ale taky jedinečné, bude ve škole cítit, jaký přístup tam budou mít.
Předchozí