Přidat odpověď
Teda zítra se to dozvím.
Věci se mají tak:
Zaměstnankyně šla na poštu a odeslala hromádku dopisů "s doručenkou čili s pruhem", tedy, jak předpokládám, odevzdala dopisy do okýnky a sdělila, jak je chce poslat.
Je to už cca 8 pracovních dnů, žádná doručenka se ještě nevrátila. Adresáti i odesílatel jsou v místě pošty, kde byly zásilky podány, tedy žádné velké cestování. Většina adresátů je nepřetržitě doma. Začíná ve mě narůstat podezření, že se zase NĚCO stalo, minimálně, že pošta poslala dopisy pouze doporučeně a nazdar. To by byl ovšem malér.
Zaměstnankyně posílala dopisy s doručenkou i dříve, ví, jak se do dělá. Doručenky začaly vždycky chodit zpět tak do 3 dnů.
Jenže! Asi od února je na naší poště jako její jediný pracovník jistý "umělec", kterému nalezení balíčku či vyplacení čtyřicetikorunové výhry za los trvá i 40 minut. Minulé dopisy s doručenkou přebírala ještě jeho velmi inteligentní předchůdkyně. Považuji za pravděpodobné, že mu to prostě "nevyšlo".
Jenže co teď? Jak a kde zjistím, co se vlastně stalo? (Uvedený mistr je zároveň vedoucím této pošty, kdybyste mě někdo snad chtěl odkázat na vedoucího.) Kam mám podat případnou stížnost a jak to pošta může řešit?
A hlavně – jak řešit situaci, kdy pošta neudělala, co měla, a já v důsledku jejího pochybení (které bude umělec zaručeně zatloukat) nemám doručenky, které mít prostě MUSÍM?
Vím o mnoha případech, kdy pošta provedla s dopisy s pruhem lecjakou "nestandardní operaci", ale nikdy se mě zatím netýkaly následky...
Předchozí