Ráda bych zjistila názory, jak byste se zachovaly vy v podobné situaci.
Syn je v kvartě na gymplu. Po začátečních problémech se zlepšil a má sem tam trojku ( v pololetí 2 trojky). Průběžně sledujeme ŽK a známky online, chodíme na třídní aktivy. Včera přišel s tím, že mu učitelka dá z ČJ za 4. Že je učitelka problémová, tušíme od začátku roku (mají ji tento rok prvně). Nicméně v pololetí měl za 2 apodle známek, které jsme doteď viděli, mu vychází krásná čistá trojka ( z pololetky měl za 2, ze slohovky za 3 - což jou podle mě důležité známky). Podle vyjádření p.učitelky má u ní za pololetí 18 známek. Já na unternetu vidím pouze 6 a v žk 3 a ještě se tyto známky neshodují. Ve čtvrtek se uzavírají známky a už čj nemají... Zkusili byste spolu s dítětem bojovat, nebo byste rezignovali?
Během roku jsme věděli o zvláštních metodách (písemky bez oznámení, ztráta čtenářského deníku učitelkou, písemky 2minuty před zvoněním, zmatený výklad, bazírování na dobře vedením sešitu - to je pro ni nejdůležitejší známka...)
I kdyby byl syn lempl, přece snad mám právo vidět, jaké má známky? Vadí mi spíš princip, se 4 se smíříme...
Díky za názory