Přidat odpověď
Souhlas.
Vzdelani neni papouskovani. Abstraktni mysleni se rozviji dialogem a diskuzemi, ne odrikanim neceho, co obvykle opakujeme z nejakeho prikladu. Na dialog o umeleckem dile obvykle nebyva tolik casu.
Rozbor basni ap. neni neco, co rozviji abstraktni mysleni. Zamyslet se nad basnemi znamena zamyslet se nad svymi pocity, coz napr. tretak a prevazna vetzina pubertaku, o dospelych nemluve, nezvladne a neni schopen obraznymi frazemi vyjadrit (abstraktni mysleni se vyviji tak kolem 12 let - zacina vyvijet).
Diskutovat literaturu je zapotrebi, ale ne stylem rozboru tak, jak je chapan. Literatura a umelecke dilo je prozitek, a to mnozi, ac prosli skolou, nejsou schopni slove vyjadrit, ackoli to prozivaji - a nemaji toho potrebu.
A souhlasim s tebou. Veskerou matematiku clovek v zivote nepotrebuje. Zaklady je potreba, zbytek se nauci ten, kdo to potrebuje. Matematicky dialog (na ktery neni cas) je nutny.
Na dlouhou diskuzi, co je zapotrebi se vubec ve skole ucit.
Předchozí