Tak pokud je na stránkách pošty že doručení nebylo úspěšné, tak to asi nebyl balík na poštu. Stěžovat si určitě cenu má, napsat konkrétní dopis na ředitelství pošty,kopii bych poslala i na onu proviněnou poštu, s uvedenými údaji, tedy odesílatel, adresát, číslo zásilky, a přesně popsat co se dělo.
Ale ještě nejdřív bych si objednala opakované doručení, a to na den, kdy bude u vás doma někdo skutečně doma, pokud by to opět nedoručili, dopsala bych i tohle do té stížnosti, ať to je hezky pohromadě
Jinak k výzvám ve schránkách: pokud bydlíš v rodinném domě se schránkou přístupnou bez nutnosti odemykat dveře, dává ti do schránky výzvu balík. doručovatel ten den, kdy byl proveden neúspěšný pokus o doručení.
Pokud bydlíš např. v paneláku se schránkama za uzamyk. dveřma, balík. doručovatel nemá k dispozici klíče, takže výzvu napíše, ale dá ji list. doručovatelce /co nosí dopisy/ a ta to následující prac. den hodí do schránky.
Jo, a i u balíku na poštu ti dají výzvu, kde je napsáno, že přišel balík, ale k vyzvednutí je na poště a do kterého datumu, ale zase nemohou napsat, že byl neúspěšně doručen, takže to asi opravdu nebyl případ tvého balíku. Uff