Myslím že to poznat u tříleťáka jde, v PPP vyšetřují i takto staré děti. Otázka nakolik je to validní, v tomhle věku je hodně dětí napřed a pak se srovnají s vrstevníky, nwebo naopak...
Dcera začla teď první třídu ve skupině pro nadané děti. Je jich 9 z toho sedm kluků
Museli všichni projít terstováním u škoní psycholožky dané školy a pak PPP. Do školy se těšila už moc, byly jsme se mrknout do třídy na prvňáky někdy v dubnu a moc ji zaujala jak třída, tak systém kterým tam učitelka pracovala s dětmi. Praktické zkušenosti po dvou dnech nemáme skoro žádné, dceři se ve škole zatím líbí. Ostatní záleží hlavně na učitelce, jak s nima bude pracovat, máme štěstí na tu prý nejlepší ve škole
Rozhodovala jsem se, zda ji jakoby vyčlenit z kolektivu běžných dětí a dát ji do téhle skupiny, nebo ne. Psala jsem to i zde do diskuze někdy na jaře...
Zvítězilo to, že jsem přesvědčená že je to pro ni to pravé. Z této skupiny může být kdykoli přeřazena do normální třídy pokud bude mít ona, nebo my pocit, že to nastavené tempo, nebo míru sotuěživosti nezvládá. A to je podle mně ideální varianta, zadní vrátka, když se třeba ve třetí třídě srovná k vrstevníkům a ti géniové z její třídy ji přeskočí. Nechtěla bych aby se pak někde v ústraní třídy pro nadané trápila, že je třeba blbá...