| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

~e~ Veroniko, no nevím no. Nepletu-li se jim nic jiného nezbývalo než jí vyjít vstříc a přijmout jí danou výpověď - má na tohle zákonné právo přeci ~d~ Pokud má zaměstnavatel pocit, že je dotyčný zaměstnanec nenahraditelný nebo je hodně těžko nahraditelný, tak by se k němu měl chovat tak, aby zaměstnanec nechtěl odejít jinam. Ad vstupní prohlídka - žádnému zaměstnavateli jsem nespecifikovala k jakému lékaři jdu a zkrátka jsem si vzala propustku a šla jsem k lékaři - tudíž bych na místě zakladatelky vůbec nemluvila o vstupní prohlídce a šla bych k lékaři ~;) Ad nesení kůže na trh či jak jsi to napsala - zaměstnavatel nese kůži na trh a zaměstnanec ne-možná záleží na úhlu pohledu? Zaměstnavatel většinou vydělává o hodně víc než jeho zaměstnanec;sám se rozhoduje, kdy bude mít dovolenou; většinou neřeší, že je nemocný a prostě nepřijde do práce.. asi fakt záleží na onom úhlu pohledu. ~d~

Ještě k zakladatelce - práci jsem měnila několikrát(z vlastní vůle) a vždycky když jsem odcházela jsem dostala )upozorňuji, že ne málo) zaplaceno, že svůj nástup dobře zaučím. Předám svou práci je něco jiného než že někoho zaučím. V jednom případě jsem dokonce pomáhala s výběrem náhrady za mě a dotyčnou jsem pak 2 měsíce zaučovala, předávala jsem jí mé lety nabyté zkušenosti... Zdarma bych opravdu jen předala židli, stůl a vše, co je firmy - ovšem ne své zkušenosti ~;((

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: