| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Zufi,
já dělám asistentku pedagoga a se svou kvalifikací prý kurz nepotřebuju ~d~. A to nejsem odchovanec pedagogické fakulty, jen mám ped. minimum a teď jsem začala se speciální pedagogikou...(a jsem od Benešeova ~;) )
Také povedu nějaké kroužky, jeden ve škole (v jiné, než kam chodí moje děti i než pracuju) a možná se povede ho otevřít i v DDM.
Jsem na tom podobně jako tvoje kolegyně, jen teda PC ovládám více (o dost), ale zase neumím žádný jazyk. A zjistila jsem, že jsem si sice potřebovala od učení odpočinout, ale od dětí se mi úplně nechce a k učení se zase hodlám vrátit, i proto studuju to, co studuju...
Jinak jsem třeba zkoušela najít brigádu, chtěla jsem do pekárny, abych mohla dělat noční, ale tam mě nechtěli ani na tu brigádu, že nemám praxi ani nejsem vyučená...zkoušela jsem sklady, stejný problém a navíc chtěli angličtinu (na pozici skladník ~d~).
Nechtěla jsem dělat nic s penězma, takže na pokladnu ne, ale doplňovat zboží jsem chtěla jít....na to jsem zase prý moc vzdělaná....
Uvažovala jsem ještě o rekvalifikačním kurzu na prodavačku ve zverimexu, na to bych se cítila....
Takže ať si zkusí projít nejen to, pro co má kvalifikaci nebo na co má papíry, ale ať začne u svých zájmů a od těch se odráží....
Podle mě hlavně potřebuje změnu prostředí a je skoro jedno, co v tu chvíli bude dělat...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: