S tím čtením s porozuměním - zkus to udělat obráceně. Dát jim nejprve otázky bez příběhu. Zeptat se, o čem si (podle otázek) myslí, že by příběh mohl být. - Otázka třeba bude "Co přinesl Matěj babičce?" atp. A děti musí přemýšlet, kam asi šel, co nesl (vyrobil to, koupil,..?) A teprve potom dát přečíst příběh. Nakonec odpovědět na otázky podle příběhu. Mohly by být zvědavé, o co tam vlastně šlo.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.