Přidat odpověď
Nano, záleží na tom, jakou máš motivaci pro DŠ.
Pokud ti jde jen o to, aby dítě výuku mělo doma, tak ti bude "dozor" ze školy vyhovovat. Ale pokud jde třeba o dítě, které potřebuje svoje tempo výuky (pomalejší, rychlejší), nebo přijdeš na to, že s ním nechceš probírat vše, co je v učebnicích, tak ti bude tenhle styl hodnocení vadit.
Já třeba potřebuji mít v učení svobodu, mám RVP a tak vím, co má dítě zhruba do kdy umět, a zbytek přizpůsobuji tomu kterému dítěti (mám v domácí výuce 3 najednou). Nikomu nevadí, že se učíme napřeskáčku, takže druhák probírá látku 4té třídy, ale ještě musí dopilovat něco z první (třeba grafomotorika), nevadí, že probíráme "prvouku" po svém, a hudebku s výtvarkou tak různě vmezeřujeme, kam je třeba, a podobně.
Jinak ano, mám minimálně 2 děti, které by měly na klasické ZŠ problémy a musela bych s nimi lítat po vyšetření, aby jejich potíže "dostaly jméno" a tím byly pardonovanější. Jsem ráda, že díky DŠ tohle nemusím
Předchozí