Přidat odpověď
Rady na pondělní setkání:
Chtěj vědět v čem je syn dobrý a v čem ne.
Chtěj vědět, zda pracují podle RVP - tam je jasně zakotveno, že dítě se má rozvíjet podle jeho možností. Raději si ho předem také prostuduj, dozvíš se třeba zajímavé věci.
Vyjádři ochotu situaci řešit (co když dopředu budeš vědět plán činností, abys na to syna mohla připravit, nebo mu připrav nějaké činnosti ty, ať se zabaví).
Rodič má možnost být přítomen ve třídě. Nechceš vidět, jak se syn chová?
Navrhni spolupráci školky s psychologem.
Zásadně se ohraď proti radám dítě doma bít. Zeptej se, jak ho pozitivně motivovat.
Obecně myslím, že jediná vhodná cesta je pedagogický asistent, speciální školka, nebo nová školka s malou skupinkou (cca 12 - 15dětí). také jsem něco podbného zažila (na druhé třídě) a bylo to opravdu o nervy. 26dětí na třídě a 1 učitelka je tragédie dnešního vzdělávání. Když jsem v této třídě suplovala, byla jsem po dnu vyřízená.
Předchozí