Přidat odpověď
Taky bych trvala na reklamaci. Pokud je v papírech, jakou jste objednali a je zjevné, že je jiná, tak bych to reklamovala. S tím sestavením je to sice prekérní záležitost, ale sestavení nábytku nemůže být překážkou pro reklamaci. Kdybyste po sestavení zjistili, že se třeba špatně otvírá šuplík nebo je tam škrábanec nebo jiný typ úchytek než jste chtěli, tak by se to taky nedalo reklamovat, protože jste to sestavili? To je snad blbost. Nedodali vám objednaný výrobek a to je jejich chyba. Můj známý kdysi sestavil celou ložnici a až po týdnu zjistil, když se zahleděl na komodu, že má trochu jiné úchytky, než ostatní skříně a noční stolky. Rozdíl byl malý, při sestavování to vůbec nikoho nenapadlo, ale až to tam stálo všechno pohromadě, tak to bylo zřetelné. Reklamoval, vyměnili.
Předchozí