Přidat odpověď
Já jsem si právě dnes chtěla promluvit s nadřízeným, bohužel jsem měla smůlu.
Z PPL mi poslali smsku, že mi doručí balík určitý den, odpověděla jsem, že prosím o přehození na následující den od X do Y hodin, kdy budu doma, odpověděli, že samozřejmě, není problém.
A druhý den mi volal řidič, že to přiveze úplně jindy, o žádném domluveném termínu nic nevěděl, v době, kdy jsem doma, on nemůže a je to můj problém.
Když jsem trvala na tom, že si to mají vyřídit v rámci firmy, dohoda byla jasná, a ať mi dá k telefonu nadřízeného, řekl mi, že dá svému nadřízenému telefon na mne, aby se se mnou domluvil, od té doby samozřejmě ticho po pěšině.
Snažím se vždycky objednávat doručení Českou poštou; sice nezvoněj a rovnou balík ukládaj, ale aspoň si ho můžu vyzvednout. PPL jsem po letech využila, protože ten e-shop nic jiného nenabízel, a vypadá to, že k doručení prostě nedojde.
Předchozí