U stížnosti zvažuju, jestli by moje zkušenost mohla někomu do budoucna pomoci vyhnout se podobnému jednání.
Oficiálně jsem si stěžovala jednou na velmi hulvátské chování lékaře; napsala jsem dopis jeho nadřízenému. Ještě předtím, než jsem stížnost odeslala, jsem si ověřila, že zcela totožnou zkušenost s ním měla jedna z mých kamarádek, nebyl to tedy ojedinělý případ. Po nějaké době jsem dostala vyjádření z nemocnice, které by se dalo nazvat opatrnou omluvou s tím, že danému lékaři bylo jeho chování vytknuto. Nečekanou tečkou bylo, že mi známá, která tam šla po několika měsících na operaci, sdělila, že dotyčný pan doktor se k ní choval zcela korektně. Takže to snad možná mělo i smysl
Jinak některé databáze jsou na sdílení zkušeností přímo postavené, třeba znamylekar.cz; myslím, že rozumný čtenář dokáže vyfiltrovat, co je oprávněná kritika a co je plivání žluči.