Tak my jsem ti z druhého břehu, tzn. odklad u srpnového byl. Jsem za to ráda a ne, syn nebyl z těch co umějí spoustu básniček, co sami čtou nebo počítají do 20
. Uměl jen tiskací velká písmena a počítat tak do 5 (numerické operace). Je prvňáček a zkraje se hrozivě nadřel. Už se chytil, tuhle mi sám říkal, že se bál, že bude čtení těžké a že mu to ale nakonec překvapivě celkem jde
. Dát ho bez odkladu by byla obrovská chyba, do MŠ šel v 5 a choval se občas jak tříleťák až čtyřleťák
, Ale tak to u nás děti mají, no. Nejstarší syn (narozen v prosinci) kdysi na zápisu v lednu v 6 letech a něco nakreslil PRVNÍ opravdový OBRÁZEK (domeček). Do té doby jen šmodrchy čar
. Ten šel v 6, ptž vlasně my bylo 6 3/4 a to bylo pro něj akorát. Ale taky sám nečetl atd
. Takže záleží na tom, jak to dítě zvládá tyhle dovednosti, zastávám názor, že by se škola prostě neměla stát utrpením a pokud to nějak víc hrozí, tak ten rok navíc na dozrání má smysl. Ale jak píšu - naše děti jsou z těch, co jsou tak do 6,5 totální mimoňkové
.