Přidat odpověď
ok,priznavam,reagovala jsem neprimerene..myslela jsem,ze maji lidi nazor,ze tvar firmy delaji zamestnanci,tudiz-kdyz se nadava na CP,nadava se na zamestnance..
Ja jen vidim,jak jsou hotovi (zamestnanci),jak starnou pred ocima..a jak se to proste stihnout neda,i kdyby skakali po hlave a odrazeli se usima..tak reaguju trochu hrube..
Cesta,jak z toho ven,je bombardovat reditelstvi (at zkusej neco vymyslet),vyuzit jiny moznosti dopravcu,popr. lidske zdroje (znamej z okoli jede zrovna do mesta,kde je e-shop,tak ho poprosim)..nic z toho neni samospasny,ale kombinaci by se dalo lecos zlepsit..
A taky nenervit,kdyz vanocni darek podanej 1.12. dojde 15.12...proste do vanoc je doma,budme radi..
A jeste jednu vec u e-shopu si uvedomit.datum objednani neni datum podani na poste..cili,ze sel balik tyden muze klidne znamenat,ze CP s nim mela co docineni jen 2 dny..uz jsem byla svedkem,kdy se s objednanym i zaplacenym zbozim slo na postu az za tyden.klient pak nadaval na poste,ale ta v tom byla nevinne..
Předchozí