Zajímalo by měl, jak to praktikují u malých věcí jako konvice, mixér apod. do 1000 Kč - jestli to někam posílají, tam posuzují a až po určité době případně vrací peníze, nebo stačí prohlásit, že to nefunguje s paragonem, nikdo nic nezkoumá a vracejí rovnou peníze? Jde mi o to, jestli mám radši nevelkou položku odepsat kvůli průtahům v reklamaci, nebo se o reklamaci snažit.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.