Přidat odpověď
Prodavačky v DM jsou pod tlakem vedoucího a manažera,a nejsou jen na pokladně-musí se taky starat o zboží v regálech,doplňovat,hlídat data spotřeby.Pravidelně se dělají přísné kontrolní nákupy.Co se týká bonusů,kartiček a slev každá prodejna je sledovaná jaký má obrat,jak jsou v ní bonusy a body využívány.Pokud některá "neplní plán" dostatečně,v něčem zaostává,začne tóčo,které pocítí všichni.V prvé řadě přijede oblastní manažer,pohrozí padákem či zavřením prodejny a pak si nechá u každé prodavačky přehrát kamerový záznam a z něj sleduje jak je-nebo není aktivní,musí především nabízet kartičku, uplatnění bodů,dále jestli když nejsou na pokladně zákazníci jde dělat něco užitečného(jen tak postávat tam nemůže)atd.Přijít o odměny, funkci(např.zástupce vedoucího)je pak snadné.
Předchozí