Na pracáku mám jen ty nejlepší zkušenosti, úřednice hledala možnosti a nebyla líná mi několikrát volat domu s novou radou k mé situaci nebo nabídkou práce.
kdyby mi to nebylo proti srsti, tak jí tam snad donesu kafe.
Na sociálce jsem zažila něco podobného co ty. Musela jsem úřednici sáhodlouze vysvětlovat, že péče do sedmi let věku neznamená postižené dítě a stejně mi to nevěřila. Ale nešlo o peníze, tak jsem se celkem slušně bavila.
Jiná uřednice na té samé sociálce byla úžasná. Nevěřila, že nemám nárok na mateřskou, tak ze své vlastní vůle hledala kličky a taky mi volala domu, že by byla možná možnost.
Akorát mě napadá, že ty "hodné" uřednice by měly kličky znát a ne je zjišťovat. Ale omlouvá je snaha a ochota pomoci a taky jsem celkem složitý klient. Taky mě mohli rovnou odpálkovat.