Přidat odpověď
Mám naprosto stejnou zkušenost (v jiné oblasti) a myslím, že se to děje běžně. Kromě toho jsme byli mnohokrát poškozeni pro neposkytnutí úplné informace. Např. u dítěte v PP, které není soběstačné, jsme nedostávali příspěvek na úhradu potřeb dítěte, protože nevěděli kolik - nebyl ještě hotový posudek o stupni závislosti - ale nikdo nám neposkytl informaci, že můžeme požádat o výplatu příspěvku v základní výši do doby, než bude provedeno posouzení zdravotního stavu. Tj. kvůli 46 korunám měsíčně navíc, které nám nakonec přiznali, jsme rok zůstali zcela bez příspěvku. Takových situací jsme zažili více.
Na druhé straně musím říct, že kdykoliv nějakou chybu objevily, daly nám úřednice hned vědět, takže bych v tom zlou vůli nehledala, spíš neinformovanost a možná i nechuť "být v obraze". Však ono se jim nic nestane, když někoho poškodí, tak o co jde, ne?
Předchozí