Reagovala bych jako ty a více to neřešila. Nemůže se ti stát nic horšího, než že ti dá negativ, ty jí taky a admini vám ho následně oběma smažou.....
Nebo jí nabídni vrácení zboží, ale částku zpět bych poslala bez poštovného.
Je téměř pravidlem, že jak obchodu předchází velké vyptávání a posílání detailních fotek, následují potíže, já se snažím takové obchody raději ani nedokončit.
Nedávno jsem narazila na jednu specialistku (také samý dotaz a detailní fotky), prodala jsem jí hračku a za dva týdny psala, že nefunguje. Nechtěla jsem se dohadovat, tak jsem jí napsala, ať jí pošle zpět, že jí vrátím peníze. Napsala mi, že se jí nechce s tím stát frontu na poště, ale poslala mi číslo účtu, kam jí mám peníze poslat.....
(nic jsem jí neposlala a ona už se neozvala, asi zkouška nervů)